Til innholdet
Åpningstider: 10-20 (18)

Ledige stillinger

The Body Shop Sandefjord søker butikkleder

Stillingsbeskrivelse
Har du kremmerånd, elsker å jobbe i butikk og utvikle eget salgsteam?
Vi søker en driftig butikkleder til vår butikk i Sandefjord. Som butikkleder i The Body Shop har du resultatansvar for din butikk og ditt team.
The Body Shop er et brand som kjemper for at verden skal bli litt vakrere og litt mer rettferdig for både mennesker, dyr og planeten. Vi er opptatt av at vår business skal bidra til noe godt, og er aktivister når det trengs. Deler du vår passion kan du være akkurat den vi leter etter!

Ansvar og arbeidsoppgaver:
•Daglig drift og innfri planlagt budsjett og målsettinger
•Merchandising av butikkens visuelle uttrykk i henhold til kjedens konsept
•Bemanningsplanlegging og målstyring av butikkens medarbeidere
•Rekruttering og personalutvikling
•Gjennomføring og sikring av kampanjer og salgsaktiviteter
•Motivere, coache, og lede dine medarbeidere – alltid gå foran som et godt eksempel
•Være synlig og aktiv i butikken

Kvalifikasjoner:
•1 til 2 års erfaring innen varehandel
•Erfaring innen salg, og kan vise til gode salgsresultater
•Gjerne erfaring med personal- og budsjettansvar

Egenskaper:
•Stor arbeidskapasitet, strukturert, handlekraftig og trives i et hektisk arbeidsmiljø
•Resultatorientert
•Evnene til å skape engasjement og få frem det beste hos dine medarbeidere
•Stor interesse for make-up og kroppspleieprodukter

Vi tilbyr:
•Muligheten til å jobbe med spennende produkter i en veletablert kjede
•Gode utviklingsmuligheter for den rette kandidaten
•Vi gjør det vi kan for å ha minst mulig negativ påvirkning på dyr, mennesker og miljø i vår drift.

For å bli vår nye butikkleder, er det viktig at du imøtekommer de kvalifikasjonene og egenskapene vi ser etter. Send inn CV og søknad hvor du forteller din motivasjon for denne stillingen. Søker må være over 18 år.

Klikk her for å søke!

Tiltredelse: 1. juni

Morris Hvaltorvet søker butikksjef.

Vi tilbyr deg en stilling på ett arbeidsted med høyt tempo der ingen dager er like. Din innsats har stor betydning og sammen med ditt engasjerte team får du være med å gjøre en forskjell. Vi streber kontinuerlig mot å slå våre mål samtidig som vi har mye moro på veien dit.

Ønsker du være med på vår fantastiske reise?

Vi er i en spennende fase der vi utvikler konseptet vårt og utvider sortimentet med sko, klokker, sikkerhetsprodukter og smykker.

Morris søker en butikksjef til Sandefjord.

Som butikksjef har du resultat og personalansvar for butikken, du er ansvarlig for at den drives etter vårt tydelige konsept. Du er ansvarlig for butikkdriften og i sammen med dine medarbeidere arbeider du for å nå fastsatte salgsmål og leverer en kundeopplevelse i verdensklasse.

Det kreves at du har drivkraft, engasjement, målfokus og kreativitet. Vi vil at du er en erfaren butikksjef og leder, gjerne med erfaring fra visual merchandising. Du har en brennende interesse for salg og mote, og bidrar med mye energi og glede i butikken. Du kan arbeide selvstendig og har evnen til å skape ett motivert og høyt presterende team.

Dette er en heltid stilling og som butikksjef forventes det at du jobber også kveld og helg.

Where can we take you?

Velkommen med din søknad senest 22 februar. Utvalget er pågående og avtale kan gjøres før søknadsfristen. Klikk her for å søke!

Morris har et bredt sortiment av vesker, kofferter, lommebøker, hansker og tilbehør. Morris har egne varumerker feks Don Donna, A-TO-B og Handskmakaren men også en rekke eksterne merker. Våre butikker finns i hele Norge og er også tilgjengelig online på morris.no

Rituals Sandefjord Hvaltorvet Kjøpesenter åpner dørene i april 2021, og trenger butikkselgere!

DIN ROLLE
Du spiller en viktig rolle for å sikre at våre kunder skal få en hyggelig og avslappende stund hos oss. Ved å tilby te, svare på spørsmål om våre produkter og introdusere dem til vannøyen, gir du dem en betydningsfull opplevelse med en personlig touch.

OPPGAVER
Som selger informerer du våre kunder om produktene og Rituals filosofi. Dine arbeidsoppgaver består av å alltid bidra til salg og sørge for at butikken er ren, ryddig og alltid påfylt. Du rapporterer til butikksjef, som er din mentor og som hjelper deg med din utvikling.

KVALIFIKASJONER

Vi søker deg som er genuint interessert i skjønnhet og kosmetikk.
Har du erfaring innen hudpleie, make up eller butikk, er det et stort pluss, men vi gir deg god opplæring.
Du er fleksibel hva gjelder arbeidstid og du er villig til å arbeide kvelder og helger.
Du er en ærlig person med integritet.
Du er opptatt av å være “best in class” i ditt arbeid. Du er positivt innstilt, engasjert i din jobb og drives av å skape meningsfulle øyeblikk for våre kunder. I tillegg til dette så er du en teamplayer som er tilgjengelig for dine kolleger, du kan arbeide kvelder og i helger og stiller ekstra opp i intensive perioder, som for eksempel i julen.

TIMER PR UKE:
4 varierte tjenester: 3 – 10 timer pr uke
2-3 tjenester: ekstra timer

HVORFOR SKAL DU VELGE RITUALS?
Rituals er et innovativt selskap i vekst der vi legger vekt på at både våre kunder og ansatte skal få en god opplevelse. Dette gjør vi ved at vi alltid søker etter autentiske mennesker som ønsker å vokse. Vi tilbyr derfor våre ansatte gode utviklingsmuligheter, herunder ulike kurs i blant annet hudpleie, makeup og salg og service. På denne måten blir vi ‘best in class’ og kan gi våre kunder en meningsfull opplevelse.
Rituals tilbyr videre en spennende stilling i vår splitter nye butikk i Sandefjord, Hvaltorvet Kjøpesenter. Du får en innholdsrik utdanning gjennom Rituals Academy for å utvikle din kunnskap om selskapet, våre produkter samt salgsteknikk. Vi tilbyr deg et inspirerende og serviceinnstilt arbeidsmiljø. For å introdusere deg for Rituals har vi et oppstartsprogram som heter Get Ritualized, som hjelper deg å komme i gang når du begynner din karriere hos oss.

VÅRE RITUALER
Vi er ikke her for å selge skjønnhet, vi er her for at du skal ha det bra! Raymond Closterman, CEO Rituals.
Rituals vil hjelpe deg å roe ned i en stressende hverdag, skape meningsfulle øyeblikk og minen deg om å oppleve disse øyeblikkene med glede.
Mennesker er de ultimate ambassadørene for vårt varemerke.

INTERESSERT?
Å finne de rette kandidatene med den rette kompetansen er veldig viktig for oss. Om du er interessert i å arbeide hos oss, og din profil passer med den vi søker etter, så ser vi frem til å motta din søknad. Kandidater som ikke søker gjennom vårt rekrutteringssystem vil ikke bli vurdert.

For at dine personopplysninger skal behandler korrekt tar vi kun imot søknader som er sendt via vårt rekrutteringssystem, ikke via e-post. Send søknad her!

Butikkselger Carlings Sandefjord!

Carlings har som mål å være jeans destinasjon nr 1 i Norden og vi tilbyr et stort utvalg velkjente merkevarer. Vi er opptatt av å drive butikkene våre på en ansvarsfull måte, er opptatt av et høyt servicenivå og godt arbeidsmiljø.

Er jeans din greie? Brenner du for å skape unike kundeopplevelser? Da ønsker vi at du blir vår nye kollega!
Vi søker nemlig et nytt salgstalent til vårt fantastiske team. Som selger i Carlings inspirerer du kunden til å uttrykke sin personlighet.
Dette gjør du med ditt engasjement og vilje til å skape de beste kundeopplevelsene ved å by kundene på god stemning og høy produktkunnskap, sammen med dine kollegaer.

For å bli en del av teamet bør du være:
– Utadvendt, sosial og en lagspiller.
– Konkurransedrevet, du brenner for salg og har alltid kunden i fokus!
– Løsningsorientert, du evner å håndtere mange ulike arbeidsoppgaver samtidig pålitelig, ansvarsbevisst og fleksibel.
– God forståelse for webhandel/digital utvikling innen retail.
– Lite selvhøytidelig, du våger å skille deg ut.
– Jobber alltid for å skape den beste handleopplevelsen.
– Motiveres av å bli målt på resultater.

Vi kan tilby:
– En hektisk, morsom og utfordrende arbeidshverdag i en av Skandinavias ledende jeanskjeder.
– Vi har fokus på ansvar og interne karriereveier, flere av oss har gått stegene fra butikkselger til butikksjef.
– Verdifull erfaring innen kundeservice, salg og teamarbeid, som du kan dra nytte av gjennom hele yrkeslivet.
– Personalrabatt og kollegaer som elsker denim.
– Stillingen er med varierende arbeidstider; dag-, kveld-, og helg.

Kjenner du deg igjen? Da kan du bli vår nye lagspiller! Vi gleder oss til å lese søknaden din!

SØK HER!

 

Normal – vi søker Assisterende butikksjef i 100% stilling

Om virksomheten:
Normal Norge A/S har med stor suksess åpnet over 90 butikker i Norge.
Ekspansjonen fortsetter i hele landet.
Virksomheten er en meget dynamisk kjede, med et unikt konsept når det gjelder markedsføring/ branding, vareutvalg og priser.
Det er en virksomhet hvor en møter hverandre i øyehøyde, og hvor en ønsker at kollegaer skal lykkes.
Virksomheten har en sunn økonomi, og er inne i en meget positiv utvikling. Virksomheten har en ambisiøs vekstplan for Norge.

 

Arbeidet:

Som assisterende butikksjef vil du sammen med butikksjef lede arbeidet med å sikre en fantastisk butikkopplevelse for kundene, slik at de ønsker å besøke oss igjen. Du har lyst til å ta vare på butikken, kundene og medarbeiderne. Du vil samtidig få muligheten til å være med på en fantastisk reise i en detaljehandelskjede i voldsom utvikling. Det er behov for at du kan arbeide på dagtid, kveldstid og noen helger iht. våre åpningstider.

Ønskede kvalifikasjoner:
Du har erfaring fra detaljhandel, gjerne som assisterende.
Du er målrettet og sulten på å utvikle deg selv og har gode samarbeidsevner.
Evne å skape entusiasme og trivsel blant dine kolleger.
Du er pliktoppfyllende, flittig og møter på jobb med godt humør slik at våre kunder og dine kollegaer kan merke at du brenner for å gjøre NORMAL til det beste stedet å handle sine basisvarer.

Forventet startdato: snarest, etter avtale

Søknadsfrist: 5. januar 2021

Intervjuer holdes fortløpende. Vi gleder oss til å motta din søknad. Ved stor søkermengde kan stillingen bli besatt innen søknadsfristen er utløpt.

Søk på stillingen her.